© Copyright

För allt material på Svanskogs hembygdsförening webbplats gäller copyright Svanskogs hembygdsförening. Det innebär att allt innehåll, exempelvis olika typer av texter, artiklar, varumärken, illustrationer och grafik, är skyddat enligt lagen om upphovsrätt om inget annat anges.

Du får endast lov att använda/ladda ned materialet från vår webbplats för privat, icke-kommersiellt bruk. Men bara om innehållet inte förändras och om materialet inte sätts i sådant sammanhang att det kränker Svanskogs hembygdsförening och dess medlemmars anseende.

Kopiering, mångfaldigande, överlåtelse, försäljning, överföring, lagring eller på annat sätt distribution av materialet på vår webbplats för offentliga eller kommersiella syften får inte ske utan skriftligt tillstånd från Svanskogs hembygdsförening.

Obehörigt användande av innehållet är förbjudet enligt tillämplig lag (1960:729) och kan medföra straff- och skadeståndsansvar.